Viccens (Victoire Elekonawo) volgde in 2020/2021 het Next Talent Program. Tijdens het traject ontdekte hij dat hij niet alleen visuele maker wilde zijn, maar multidisciplinair met een grotere focus op zijn muziek. Tijdens het traject schreef hij de plannen en aanzet voor een eerste album, gecombineerd met visuele producten en content. Samen met een coach zorgde hij voor de financiering van zijn plannen.


Zijn eerste album is een eclectische plaat die de titel eer aan doet: Extravaganza. Oftewel buitensporigheid zoals in de Dikke van Dale beschreven staat. Viccens laat met deze plaat weten dat hij “zijn eigen speelplaats” bouwt en zoekt de grenzen op van zijn sound. Van energiek naar mellow, van een serieuze ondertoon naar humoristisch.
 
Het Extravaganza project bevat producties vanuit heel Nederland: Milanezie en Dencho uit Rotterdam, FilosofischeStilte uit Den Haag, WK en Boetjeh uit Nijmegen, Tobi Black uit Schiedam en Lennycan uit Arnhem. De plaat bevat slechts twee samenwerkingen: Jeroen Antoine en MC Lost.
 
Viccens hield geen standaard releaseparty, maar opende voor een dag de deuren van zijn pop-up store in Garage Noord in Amsterdam. Hij dropte namelijk een pop bij de plaat (ja een plushie, knuffel hoe je het wilt noemen). Deze kleurrijke kleine versie van de artiest komt geheel in stijl in een speelgoeddoos waar je vroeger naar zou staren in de Intertoys.
 
De pop-up store bood fans de mogelijkheid om de exclusieve merchandise van de artiest te kopen én de nieuwe muziek van Viccens tot zich te nemen.
 
Het project Extravaganza van Viccens is beschikbaar op alle streamingplatforms vanaf 24 maart en werd mede mogelijk gemaakt door Next.